czwartek, 2 marca 2017

Nowe z Hiszpanii

To opakowanie firmy Torras, pierwszego producenta hiszpańskiej czekolady wytwarzanej bez dodatku cukru, którą mój zięć kupił w Barcelonie.


Ciekawa grafika, widać na nim zabytki z różnych miejsc Hiszpanii: neogotycki kościół Sagrada Familia w Barcelonie, wiatraki w La Mancho, największy zachowany pałac arabski Alhambra w Granadzie, Miasto Sztuki i Nauki w Walencji i inne których nie znam. Może ktoś rozszyfruje pozostałe obiekty?
Przyznajcie, że to opakowanie wygląda jak zaproszenie, żeby pojechać tam i zobaczyć te piękne miejsca.



Amatller to jedna z najstarszych marek w Hiszpanii, która na swoich produktach zamieszcza prace znanych artystów. To opakowanie ma nadrukowany wyidealizowany portret kobiety namalowany przez słynnego czeskiego malarza Alfonsa Muchy. Opakowanie mnie zachwyca, na pewno były inne czekolady z dziełami tego artysty, szkoda, że ich nie mam.



Opakowania czekolady gorzkiej Goumet i mlecznej z migdałami Coviran.



To opakowania czekolad kupionych w miejscowości wczasowej, gdzie nie ma takiego wyboru jak w dużych miastach.



Powyżej 2 czekolady nie zawierające cukru, również produkowane przez Torras, które dostałam od mojego bratanka. Z lewej czekolada biała ze słonecznikiem i solą morską, z prawej gorzka z owocami leśnymi, słodzona stewią.

1 komentarz:

  1. Mi udało się zdobyć jeszcze inne opakowanie z obrazem Muchy, faktycznie seria robi wrażenie :) A pierwsze opakowanie z Barcelony bardzo fajne!
    https://goo.gl/photos/3hcksDENcAJVrFqb6

    OdpowiedzUsuń