piątek, 31 marca 2017

Czekolada ręcznie robiona

Z okazji Dnia Kobiet dostałam od mojego zięcia wspaniałą czekoladę deserową z żurawiną marki Folkowe Mecyje (rarytasy), ręcznie robioną. Opakowanie czekolady wykonane w stylu ludowym, nawiązuje do kwiatów namalowanych na chatach we wsi Zalipie na Powiślu Dąbrowskim.
Czekolada o wadze 110 g zawiera składniki najwyższej jakości, 73% miazgi kakaowej, naturalną wanilię. Wyprodukowana bez użycia sztucznych dodatków. Data ważności do spożycia to 30 czerwca 2017 rok (czyli 4 miesiące), wskazuje że czekolada nie zawiera szkodliwych konserwantów (te, które je zawierają mają 2 lata ważności).



Piękne z delikatnym wzorem opakowanie oraz tabliczka czekolady z zatopioną suszoną żurawiną.


Odwrotna strona opakowania i kawałki czekolady gotowe do zjedzenia. Doskonała w smaku. Jak czytam na stronie producenta, ten niezwykły smak zawdzięcza naturalnemu, niewymuszonemu procesowi zastygania.  Na razie w swojej kolekcji mam tylko tę jedną tej firmy, ale myślę, że nie ostatnią. 

Aktualizacja 1:
Po miesiącu dostałam od mamy mojego zięcia Aliny, kolejne opakowanie tego producenta, tym razem to czekolada deserowa 70% z kandyzowanymi wiśniami. Wzór na opakowaniu jest tradycyjną wycinanką łowicką. Ala również doceniła niezwykłe walory smakowe tej czekolady.













Aktualizacja 2:
Kolejna czekolada tej marki to pełnomleczna z kawą. Wzór na tym opakowaniu to tzw. koronka klockowa z której słynie miasteczko Bobowa położone w powiecie gorlickim.

2 komentarze: