czwartek, 29 marca 2018

Czekoladki z Irlandii na "zajączka"


Przed świętami wielkanocnymi dzieci dostają słodycze. Ja chociaż od dawna nie jestem dzieckiem też dostałam na "zajączka" słodycze z Irlandii. Były to małe czekoladki i cukierki z firmy Butlers. Już rok temu pisałam o czekoladach tego producenta, a dzisiaj ciąg dalszy.
Dla przypomnienia firma istnieje od 1932 roku. Została  założona przez Marion Butler, która opracowała produkcję ręcznie robionych czekoladek. W 1959 roku zakupił ją Seamus Sorensen i do dzisiaj pozostaje własnością jego rodziny. Butlers Chocolates produkuje nie tylko pyszne czekolady, ale również słodycze, lody i gorące napoje.  
Oprócz doskonałych cukierków dostałam 5 batoników.


To dwie czekoladki o wadze 75 gramów, jedna z karmelem, druga z irlandzkim likierem.



Kolejne trzy czekoladki każda o wadze 35 gramów, o smaku miodu z chrupkami, deserowa i biała z owocami leśnymi. Marka Butlers jest bardzo popularna w Irlandii, ale również    można je kupić w 40 krajach. W Polsce ich nie widziałam. Czekolady Butlers zostały wielokrotnie nagrodzone za jakość produktów i doskonałość smaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz