niedziela, 4 lutego 2018

Sri Lanka, Japonia, USA

Dostałam opakowanie od Doroty, która przywiozła je aż  ze Sri Lanki (do 1972 roku Cejlon). Nazwa tego państwa w ich języku oznacza "olśniewający kraj". To moje pierwsze opakowanie z tego kraju firmy "Ceylon Chocolates".


W tym tygodniu otrzymałam również 6 opakowań z Japonii od Mai. Już wcześniej miałam 2 opakowania firmy Meiji, a teraz dołączyły do nich kolejne 3.  



Kolejne dwa opakowania były firmy Lotte. Jak się dowiedziałam nazwa tego producenta pochodzi od imienia Charlotte.



Szóste opakowanie produkcji firmy Bourbon.


Trzeba przyznać, że opakowania mają bardzo ładną szatę graficzną. 
Do mojej kolekcji dołączyło niedawno przysłane bardzo ciekawe opakowanie z USA. Niestety nie zawierało banderoli na której był opis czekolady. 



Projekt opakowania został wykonany przez Jeaneen Barnhart i Doreen Barnhart Dehart. Czekolady te są produkowane w małych ilościach i trzeba przyznać, że są niezwykłe i patrząc na nie, ciężko je skojarzyć z czekoladą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz