czwartek, 13 kwietnia 2017

Wielkanocne czekolady


Dzisiaj zamieszczam zdjęcia czekolad ze wzorami wielkanocnymi.
Czekolady produkowane przez Goplanę: 


Górna po lewej, to poznańska mleczna z 1976 roku, dolna - naturalna wyborna z 1981; po prawej górna - nadziewana śliwkowa z 1984, dolna - nadziewana jagódka z również z 1984 r.


Czekolada mleczna z nadzieniem truskawkowym i pełnomleczna z bakaliami, obydwie z 2001 roku. 



Pełnomleczna alpejska z 2003 roku, deserowa z 1996 r.


Czekolada pełnomleczna alpejska z 1992 roku i mleczna z orzechami arachidowymi z 1993.


Mleczna z nadzieniem mlecznym firmy Wedel z 1990 roku.


Czekolady Fazer : mleczna z 1998 roku i pełnomleczna z 2004.

Na koniec tego postu chcę napisać małe podsumowanie dotyczące mojej kolekcji. Minęło pół roku, kiedy w gazecie "Kolekcjoner Ostrowski" ukazał się artykuł o moim zbiorze, a także, od kiedy zaczęłam pisać bloga, ilość opakowań po czekoladach zaczęła się mocno zwiększać. Przyczyniły się do tego moje dzieci, wnuki, rodzeństwo i inni członkowie rodziny oraz moje koleżanki i znajomi. Wszystkim bardzo dziękuję i liczę, że dalej będą o mnie pamiętać.
Niech wzór na niżej opublikowanej czekoladzie będzie pointą wspólnego wysiłku przy tworzeniu kolekcji:



To mleczna czekolada bezglutenowa firmy Chocokiss, którą dostałam od mojego brata.

3 komentarze:

  1. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy składam czytającym mojego bloga najserdeczniejsze życzenia ciepłych, pełnych radości dni, miłych spotkań w gronie rodzinnym, wiosennego nastroju i podziwiania budzącej się do życia przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za życzenia i również życzymy Wesołych Świąt,
    pozdrawiamy że słonecznego Helu.
    Czekamy na kolejne tematyczne kolekcje, gratulujemy opakowań z Londynem bardzo ładne i ciekawe! A Londyn wart spotkania na żywo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za wzrost kolekcji, a bloga dodaje do ulubionych i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń