środa, 16 lutego 2022

Opakowania od pani Joanny

 Zawsze jest miło dostać opakowania po czekoladach do swojej kolekcji, ale szczególnie przyjemnie jest kiedy są to opakowania sprzed kilkudziesięciu lat. Właśnie takie dostałam od pani Joanny z Gorzowa Wielkopolskiego. Ogromną radość sprawiły mi te, których jeszcze nie miałam w swojej kolekcji, a które nie można już tak łatwo dostać nawet podczas wymiany z innymi kolekcjonerami. Dzięki nim powiększyła się moja kolekcja opakowań z NRD. To niektóre z nich:

Dostałam również kilka opakowań z dawnego ZSRR:

              

Były też opakowania węgierskich czekolad: 

Powyżej tylko kilka przykładów otrzymanych opakowań. Były jeszcze opakowania z Austrii, Estonii, Francji, Niemiec i polskie. Bardzo dziękuję, to wspaniały prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz