środa, 29 lipca 2020

Czekolady z Rosji ponownie

W maju 2018 roku pisałam o wymianie z kolekcjonerką z Rosji. Tym razem wymieniłam się z Ivanem kolekcjonerem papierowych opakowań na których są kobiety, dzieci, aniołki, postacie z bajek lub widoki miast. W zamian  Ivan oczekiwał podobnych opakowań. I tak moja kolekcja wzbogaciła się o ciekawe opakowania i to nie tylko rosyjskie. Opakowania są piękne i wszystkie papierowe.



Opakowania z bajkami:



To była jedna z najlepszych wymian jakie miałam. Myślę, że to dobry moment, żeby ukierunkować kolekcję i wziąć przykład z Ivana. Trzeba przyznać, że rosyjskie opakowania należą do jednych z najładniejszych jakie znam. Zapraszam do obejrzenia na moim blogu wszystkich opakowań z Rosji.

4 komentarze:

  1. Спасибо за обмен, дорогая Мирка! Думаю, Вам будет интересно увидеть Ваши экспонаты в моём блоге: https://kabochek.livejournal.com/216924.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten artykuł dzisiaj podeśle mojemu znajomemu. Jestem pewny na 100 procent że jego ten artykuł bardzo zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od 40 lat zbieram opakowania po czekoladach .... i dziś po raz pierwszy trafiłem na ten blog !!!! Prawda, nie szukałem kontaktu :(. Sam mam coś koło 3500-4000 opakowań, już nawet nie wiem gdzie są wszystkie. :) Miałem wielką przyjemność przejrzeć Twoją kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam wcześniej komentarza. Cieszę się, że obejrzenie kolekcji sprawiło Panu przyjemność. Jest z tym trochę zabawy, bo Blogger ciągle zmienia zasady dotyczące nowych postów. Ciągle trzeba się uczyć. Ciekawe jakie ma Pan opakowania, pewnie część z nich mamy takie same. Pozdrawiam

      Usuń