piątek, 9 listopada 2018

Opakowania od kolegów moich znajomych

Przez wiele lat sama odkładałam każde opakowanie kupionej czekolady, ale moja kolekcja niewiele się powiększała. Kilka artykułów zamieszczonych w lokalnych gazetach, zapisanie się do Ostrowskiego Klubu Kolekcjonera, udział w kilku wystawach, spowodowały, że moja kolekcja zaczęła się rozwijać. 
Moja rodzina, znajomi i przyjaciele moich przyjaciół dostarczają mi  opakowania do mojej kolekcji. Ostatnio dostałam kilka ciekawych opakowań od Adriana, kolegi Krzysia. Wśród nich były 3 opakowania marki Green&Black's.



Początek rozwoju firmy to 1991 rok. Nazwa "Green&Black's" oznacza "Zielony i Czarny". "Zielony" oznacza etyczne pozyskiwanie surowców do produkcji, a "Czarny" wysoką jakość kakao. W 1994 roku jedna z produkowanych czekolad, jako pierwsza otrzymała certyfikat Fundacji Fairtrade. Dostałam opakowania czekolady deserowej, mlecznej i o smaku maliny z orzechami laskowymi.
Od Adriana dostałam jeszcze opakowanie francuskiej czekolady, a Monika dorzuciła granatowe opakowanie czekolady Marabou Premium EKO.

 

Również Marzenka dorzuciła mi kilka opakowań belgijskich czekolad: 



Przekazała mi  też kolejne opakowania z Bośni i Hercegowiny oraz z  Hiszpanii, a to tylko niektóre z otrzymanych. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomagają rozwijać moją kolekcji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz