wtorek, 1 maja 2018

Czekolady włoskie


Dostałam kilkanaście różnych opakowań, w tym po włoskich czekoladach produkowanych przez grupę Elah Dufour Novi. 



Elah Dufour Novi to połączona grupa czterech producentów przemysłu cukierniczego. Należy do niej również Baratti&Milano. Producentowi zależy na wysokiej jakości i wytwarzaniu produktów zgodnie z tradycją. 
Wśród otrzymanych były opakowania Peruginy, firmy istniejącej od 1907 roku, mającej ładne kolorowe opakowania czekolad.



Kolekcję wzbogaciły jeszcze opakowania firmy Pernigotti i Slitti. Ciekawostką jest, że fabryka Pernigotti w 1882 roku za produkcję wyrobów wysokiej jakości, została oficjalnym dostawcą dla włoskiej rodziny królewskiej. 



Dostałam jeszcze opakowania czekolady angielskiej, czeskich, niemieckich, szwajcarskich i innych. Zawdzięczam to Marzence i jej koleżankom i kolegom. Wielkie dzięki, tym bardziej, że od dawna pomagają mi powiększać kolekcją. Wszystkie moje włoskie opakowania można zobaczyć na stronie "Kolekcja".
Ponieważ kilka z otrzymanych opakowań jest tak pięknych, pokażę jeszcze angielską produkcji Black River (Czarna Rzeka). Jest to czekolada mleczna z chrupkami, która ma delikatny koronkowy wzór na żółto turkusowym tle. Obok niemiecka firmy Rapunzel, ciemna czekolada z chrupiącym kakao o słodko - gorzkim smaku w opakowaniu z indiańskim obrazkiem przedstawiającą kobietę i mężczyznę pod drzewem kakaowca.

Już sama nie wiem, która ładniejsza, więc dobrze, że mam obie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz