sobota, 20 stycznia 2018

Opakowania z Japonii i Tajwanu

Wczoraj dostałam list z Tajwanu. Przesyłka od Xaviera dostarczyła mi cztery opakowania. Dwa z japońskiej firmy "Meiji The Chocolate". 




To seria 100 g czekolad, z której ja dostałam opakowanie gorzkiej 70% zawierającą kakao z Brazylii nagrodzonej 3 medalami w latach 2016 - 2017 za swoje walory oraz ze sproszkowaną zieloną herbatą (matcha) zawierającą kakao z Wenezueli, nagrodzoną w 2017 roku.
Kolejne 2 opakowania czekolad były z Tajwanu.


Te czekolady są produkowane przez firmę o nazwie Always należącej do Hunya Food Co.
To moje pierwsze opakowania z tych krajów i mnie się bardzo podobają. Xavier się postarał. 

2 komentarze:

  1. Ładne są te azjatyckie opakowania.
    Jestem pod wrażenie. POZDRAWIAM
    Piotr Świderski

    OdpowiedzUsuń