wtorek, 24 października 2017

Wedlowska kolekcja symboli i zabytków polskich miast

Miałam napisać post o dalszych opakowaniach z serii Czekoladowa Encyklopedia Komunikacji Światowej, ale kupiłam i dostałam kolejne czekolady Wedla, z pięknej kolekcji zawierającej symbole i zabytki polskich miast. 



To bardzo piękne opakowania z zabytkami Krakowa, Warszawy, Poznania, Gdańska, Wrocławia. Nawet nie wiem ile ich jest w tej serii, ponieważ na stronie Wedla jest 14 wzorów, ale nie ma wśród nich np. czekolady na którym jest  Zakopane z Giewontem, a którą dostałam. 



                       
Wyżej opakowanie z Pałacem Kultury i Nauki oraz pomnik Kopernika w Warszawie. Wszystkie czekolady  mają wagę 100 gramów i są mleczne lub gorzkie. W środku tekturowego opakowania jest srebrna folia z logo Wedla, a wewnątrz czekolada naprawdę dobra, nie taka jak też tego producenta w sklepach sieciowych. Cena tych czekolad to 10 złotych.
   

To ratusz we Wrocławiu i fontanna Neptuna w Gdańsku. Na razie mam 8 opakowań z tej serii, może uda się zebrać wszystkie.
Na koniec wspomnienie z IV Pleszewskiego Spotkania Kolekcjonerskiego, które odbyło się 22 października 2017 roku, w którym wzięło udział 82 kolekcjonerów, reprezentujących wiele ciekawych pomysłów jakie można zbierać rzeczy jak: żelazka, radia, fotografie, figurki, magnesy, miniaturowe buteleczki z alkoholem, monety, medale, znaczki, fajki i wiele innych przedmiotów.


Po prawej pamiątkowa pocztówka specjalnie wydana dla biorących udział w IV Pleszewskim Spotkaniu Kolekcjonerów. Dziękuję p. Piotrowi Świderskiemu za zaproszenie i wspaniałą organizację imprezy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz