niedziela, 5 lutego 2017

Zaczynam bloga


Moje pierwsze opakowanie to 65 g czekoladka wyprodukowana przez ZPC 22 Lipca d.E.Wedel. Kupiła mi ją mama z którą byłam na wycieczce szkolnej w Warszawie.
Wkleiłam je do pamiętnika, który przez krótki czas pisałam, dlatego ma ślady po kleju.
W czasie wakacji jeździliśmy nad morze do rodziny. W lipcu miałam imieniny. Dostawałam wtedy słodycze, była to czasem bombonierka z małymi 10 g czekoladkami.





I tak jednego roku dostałam taką bombonierkę z 16 czekoladkami, które tworzyły bajkę Czerwony Kapturek.






Tak wyglądało opakowanie (lata 60). Bombonierka kosztowała 38 zł.














W kolejnym roku była to bombonierka z 16 czekoladkami bajki Jaś i Małgosia.





Opakowanie czekoladek












W następnym roku były to czekoladki z bajką Smok wawelski.





Opakowanie czekoladek, jedynie na tym pudełku jest zachowana data przydatności do spożycia 26.09.1969 r.











Data przydatności do spożycia bombonierki jw.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz