środa, 15 lutego 2017

Dzień Babci i Dziadka

W styczniu obchodziliśmy Dzień Babci i Dziadka. Wnuki podarowały nam czekolady z okolicznościowymi opakowaniami.


Marka Kukartka specjalizuje się w sprzedaży uroczych upominków na różne okazje. Na odwrocie opakowania jest miejsce, gdzie wnuczka wpisała nam miłe życzenia. Przyznajcie, że taki upominek każdemu przypadnie do serca.


Mam jeszcze jedno opakowanie czekolady tej marki z okazji Dnia Matki. Dostałam je od córki mojego kuzyna Izy.
Opakowanie z lewej należy do czekolady marki Chocokiss, którą ja dostałam od swojego syna. Czekolady Chocokiss są bezglutenowe i produkowane w Polsce. Powyżej opakowanie czekolady Terravity. Można ją podarować przy różnych okazjach, których nie brakuje, a zawsze sprawią obdarowanemu radość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz